Cada vegada són més les empreses que ja han pres consciència i estan passant a l’acció per generar un impacte positiu pel nostre planeta i la nostra societat.
De fet, deixar una empremta positiva al planeta, com empresa, ja no és únicament un gest bonic, és algo essencial per la supervivència i creixement de qualsevol empresa.
¿Per què?

Millora la col·laboració i compromís dels teus treballadors.

Els consumidors seleccionen empreses que ajuden a la societat.

Millora la reputació de la teva empresa.

I no només ho diem nosaltres…

Estadístiques

Employee engagement i satisfacció del treballador

El 82% dels treballadors que realitzen voluntariat a la feina, es senten més compromesos i comuniquen una millora en la percepció de la seva empresa.

El 67% de les persones volen treballar a una empresa que comparteix els mateixos valors que elles.

Confiança i reputació

El 97% dels alts executius dels països emergents consideren que la RSC és una inversió i no un cost.

El 66% dels executius pensen que les estratègies de responsabilitat social milloren la reputació de l’empresa.

Atracció i retenció del talent

El 80% de la generació Milenial vol treballar a empreses que tinguin en compte la seva contribució i impacte social. Aquesta generació és el futur immediat de la societat.

El 67% de les persones prefereixen treballar a empreses socialment responsables.

Inversors i performance

El 86% dels inversors creuen que la RSC tindrà un efecte positiu pel negoci.

El 71% dels CEOs creu que les activitats relacionades amb RSC tenen un impacte positiu directe.

Competitivitat i fidelitat

El 90% dels consumidors globals canvien la seva preferència de compra per marques que realitzen un impacte social positiu, tinguen un preu i qualitat semblant o superior.

El 88% dels consumidors que prefereixen comprar a una empresa que col·labora amb el desenvolupament sostenible, realitzen activitats per construir un món millor.

El 85% dels consumidors menciona que tenen una percepció positiva de les empreses que volen fer un món.

* Fonts: Harvard Business Review, Gallup, Realized Worth, The Economist, Center for Corporate Citizenship, Business in the Community, Corporate Watch, Better Business Journey, Forbes, PwC Global CEO Survey (per més detalls sobre les fonts, siusplau contacta’ns i et facilitarem tota la informació).

“En la meva opinió, les empreses exitoses del futur seran aquelles que decideixen alinear els valors de l’empresa amb els valors personals dels treballadors. Els millors talents volen fer un treball que contribueixi a la societat, amb una empresa que hi competeixen els valors, i, on les seves accions i opinions importin”

– Jeroen van der Veer – Shell